سدنا جونسدنا جون، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

سدنا عشق مامان بابا

ولادت حضرت فاطمه و روز مادر مبارک

1393/1/31 9:56
984 بازدید
اشتراک گذاری

zibasaz.niniweblog

ولادت حضرت زهرا(س) روز زن و روز مادر بر همه زنان مبارک

ما در ای والاترین رویا ی عشـق
ما در ای دلوا پس فردای عشـق
ما در ای غمخوار بی همتا ی من
اولیــــن و آخرین معنای عشـــق
زندگی بی تو سراسرمحنت است
زیر پای توست تنها جای عشـق
ما در ای چشم و چراغ زندگـــی
قلب رنجور تو شد دریای زندگی
تکیه گا ه خستگـی ها یم توئی
ما در ای تنها نرین ما وای عشق
یا د تو آرام می سا زد مـــــرا
از تو آهنگی گرفته نا ی عشق
صوت لالائـــــی تو اعجا زکرد
ما در ای " پیغمبر زیبای عشق "
ما ه من پشت و پنا ه من توئی
جا ن من ای گوهر یکتا ی عشق
دوستت دارم تو را دیوانـــه وار
از تو احیاء شد چنین دنیا ی عشق
ای ا نیس لحظه های بی کسی
در دلم برپا شده غوغای عشق
تشنه آغـــــوش گرم تومنــــم
من که مجنونم توئی لیلای عشق

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان گلشن
2 مرداد 93 11:53
عااااااااااالی بود عااااااااااااالی به افتخار ش دست و جیغ وهورا سلام عزیزم مرسی خیلی ممنون مارو شرمنده نکن