سدنا جونسدنا جون، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

سدنا عشق مامان بابا

دختر قشنگم تولدت مباررررک

1393/5/2 10:42
375 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز من گل من تولدت مبارک

عزیز من گل من تولدت مبارک

تولدت مبارک

تولدت مبارک

قشنگ شدی گل شدی ،شدی مثل  عروسک

تولدت مبارک

تولدت مبارک

Birthday clipart graphics 

سدنای عزیزم دختر نازنینم نمیدونم وقتی که خودت این پست رو میخوندی چند سالته مامانی....اما امشب من پر از احساسم،پر از عشق الان که برات مینویسم انگار دوباره متولد شدم.سدنا جان یکی یدونه مامان ،دلبرکم،شیرینم،تمام دنیای من،امروز و فردای من،همدم کوچولوی من،شیرین زبونم،بازیگوشم ،قربون قدمهای نازومهربونت بشمکه با اومدنت به دنیا،یه دنیا زندگی و امید و آرزو رو با خودت آوردی و شدی همه دنیاییییییییییی من و بابایی.

تولدت مبارک

 

دختر گلم سدنای ناز و ملوسم تولدت هزار هزار بار مبارک الهی صد صاله بشی عروسکم

 

 

نایت اسکین

 

 

پسندها (4)

نظرات (4)

آریا و مامانی وبابایی
2 مرداد 93 11:19
پلک جهان می پرید دلش گواهی میداد اتفاقی می افتد اتفاقی می افتد و فرشته ای از آسمان فرود آمد تولدت مبارک دوست عزیزم سلام به آریا جون و مامانش خیلی ممنونم از لطفتون
زهرا
2 مرداد 93 11:39
تولد تولد تولدت مبارک بیا شمع ها رو فوت کن تا صد سال زنده باشی انشاالله سال های سال زیر سایه پدر و مادرش زنده و سلامت باشه و زندگی کنه خدا حفظش کنه مامانی خوشحال میشم به ما هم سر بزنید سلاممممممم عزیزم حتما بهت سر میزنم از لطفت ممنونم
نوشین
2 مرداد 93 12:49
قبل ازاینکه پیامو بازکنی هرچیزی که ارزو داری ازخدا بخواه نامه را بخون كامل بخونش توروخدا ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم و رحمة الله و بركاته برای اینکه آرزوهات برآورده شند ایمانتو به خدا ثابت کن با ارسال این پیام به 20تا ازدوستات و20دقیقه بعد ارزوت براورده میشه این شوخی نیست بـسـم الله ـ ا لـعـز يـز - ا لـجـبـا ر - ا لـمـتـكـبّـر - ا لـخـا لـق - ا لـبـا ر ئ - ا لـمـصـو ر - ا لـغـفـا ر - ا لـقـهّـا ر ـ ا لـو هـا ب - ا لـر ز ا ق - ا لـفـتـا ح - ا لـلـطـيـف - ا لـخـبـيـر - ا لـحـلـيـم - ا لـعـظـيـم - ا لـغـفـو ر - ا لـشـكـو ر - ا لـعــلـي - ا لـكـر يـم - ا لـمـجـيـد خطر نکن اینها أسمهای برتر خداست ارسال کن به .....................20 امتحان کن حتی اگه باورنداری
مامان ساناز
5 مرداد 93 11:04
مبارک مبارک تولدت مبارک بیا شمع ها رو فوت که 100 سال زنده باشی